Home » Over ons » Hoe werken wij?

Hoe is onze werkwijze/info.

› Bestellingen dienen ten alle tijden via de site besteld te worden. Ook wanneer u komt afhalen. Ons voorraadbeheer loopt via de website dus is het belangrijk dat alle bestellingen via de site komen. Heeft u moeite met een bestelling via de site of het aanmelden dan horen wij dat graag en helpen u op weg.

Wij hebben 3 verzendmethodes:

  1. Ophalen in Wolvega of Swifterbant
  2. Laten bezorgen door onze chauffeur (alleen bestellingen boven € 100,-.
  3. Bezorgen door Post NL (zie uitgebreide info onder de VERZENDEN button).

› Wanneer uw wilt dat uw bestelling bezorgd wordt door onze chauffeur dient u voor minstens € 100,- te bestellen. Hier wordt niet vanaf geweken, ook niet als we in de buurt zijn. Bezorging is gratis. Wij leveren door bijna heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden en zeeland/grensgebied met Belgie.

› Bij bezorgen kunt u vooraf per iDEAL betalen of aan de chauffeur per pin of contant. Mocht u niet thuis zijn op de dag van de bezorging en u wilt graag dat we de bestelling bij u thuis achterlaten? Betaal dan vooraf per IDEAL.

› Houdt u bij bezorgen rekening met een levertijd van 2 t/m 10 werkdagen. Bestellingen uit 1 regio worden gebundeld en op 1 dag bezorgd. Uw regio is aan de beurt als er voldoende bestellingen voor een rit zijn. Bewoners onder de lijn Rotterdam, Breda, Tilburg, Eindhoven, Venlo hebben een bezorging van 1x per 4 weken. Onder ons kopje routenieuws Zuiden kunt u de leveringsweek zien. Valt u onder deze lijn, dan kunt u voor verzending DPD kiezen. Zie onder veelgestelde vragen ons uitgebriede nieuws over DPD verzendingen.

› Na inplanning van uw regio krijgt u minimaal 1 dag van te voren de route via de mail opgestuurd. U kunt zien wanneer u in de route aan de beurt bent. U krijgt een starttijd van de route. Wij geven een richttijd af, al zijn we niet verantwoordelijk voor vertragingen. De omstandigheden op de weg zijn niet te voorspellen. Wel geven wij u per mail het nummer van de chauffeur zodat u contact met hem op kunt nemen om te vragen waar in de route hij zich bevind.

› Bij afhalen in Wolvega heeft u de mogelijkheid tot betalen vooraf per iDeal, of contant/pin.

Tijden afhalen in Wolvega:

›Kerkvoorde Vlees, Magnesiumweg 6 te Wolvega.

› U dient uw bestelling een dag van te voren via de website te doen. Dan zorgen wij dat uw bestelling klaar staat.

› Geeft u onderaan uw bestelling alstublieft aan welke dag u komt halen.

› Bij afhalen in Swifterbant (Elandweg 54, 8255 RK) kunt u vooraf met iDeal betalen of contant. Uw bestelling moet uit Wolvega komen. Het kan 2-3 dagen duren voordat uw bestelling in Swifterbant is. Afhalen is daar mogelijk ma t/m za tussen 9 en 2 maar we spreken graag een tijd af. Geeft u de tijd en dag a.u.b. aan in het opmerkingenveld onder aan de bestelling.

› Uw bestelling wordt geleverd in kratten. Deze blijven ten alle tijden ons eigendom. De nog aanwezige kratten dient u in te leveren bij bezorging van uw nieuwe bestelling. Er wordt genoteerd hoeveel kratten er bij u achterblijven. Deze levert u bij de volgende bestelling weer in. Voor elke krat die mist zijn wij genoodzaakt € 5,- in rekening te brengen.

› Wij doen ons uiterste best uw bestelling zo compleet mogelijk te leveren. Mocht er duidelijk zijn dat een artikel toch niet voorradig is, proberen wij u daarvan vooraf op de hoogte te brengen en vragen wij of we u een vervangend artikel kunnen leveren. Als de chauffeur u levert dient u samen met de chauffeur de bestelling te controleren. Reclames achteraf over tekorten zijn anders nog moeilijk te controleren voor ons.

› Onze produkten worden vers ingevroren. De worsten worden verpakt met doorzichtige folie incl. een sticker wat er in uw worst zit. Omdat de worsten maken puur handwerk is, kan het zijn dat de gewichten iets verschillen. Precies een kg is bijna onmogelijk. Wij hopen op uw begrip. Vlak na een produktiedatum kan het zijn dat een worst nog niet helemaal bevrorden is.

› Alle Barf produkten worden verpakt in vacuumzakken.

› De verschillen in structuur van vlees kunnen veroorzaken dat de bestelde worst er anders uit ziet dan de vorige keer. U kunt er vanuit gaan dat er inhoudelijk dezelfde verhoudingen/produkten in de worst zitten.

› Wij staan open voor verbeteringen van ons voer. Heeft u een tip/opmerking of bijv. een recept waar we evt. mee kunnen werken dan mag u dit via ons mailadres kenbaar maken.

Geen tandplak!

Glanzende vacht!

Minder ontlasting!

Vol energie!

© 2016 - Herby Versvoer | Powered by Lightspeed