Leveringsvoorwaarden/ Huisregels

  • Geplaatst op

  1. Bestellingen dienen ten alle tijden via de site besteld te worden. Ook wanneer u komt afhalen. Ons voorraadbeheer loopt via de website dus is het belangrijk dat alle bestellingen via de site komen. Heeft u moeite met een bestelling via de site of het aanmelden dan horen wij dat graag en helpen u op weg.
  2. Wanneer uw wilt dat uw bestelling bezorgd wordt dient u voor minstens € 100,- te bestellen. Bestellingen onder 100 euro ziet het systeem als afhaalbestelling. Bezorging is gratis.

  3. Bestellingen gedaan tot uiterlijk maandag 16:00 uur proberen wij te garanderen om dezelfde week te leveren. Houdt u bij bezorgen toch rekening met een levertijd van 2 t/m 10 werkdagen. Bestellingen uit 1 regio worden gebundeld en op 1 dag bezorgd. Uw regio is aan de beurt als er voldoende bestellingen voor een rit zijn. Bewoners onder de lijn Rotterdam, Breda, Tilburg, Eindhoven, Venlo worden 1x per  4 weken bezorgd. Kijk voor meer info over deze indeling bij het tabblad route nieuws Zuiden.

  4. Na inplanning van uw regio krijgt u minimaal 1 dag van te voren de route via de mail opgestuurd. U kunt zien wanneer u in de route aan de beurt bent. U krijgt een starttijd van de route. Wij geven geen richttijd af. De omstandigheden op de weg zijn niet te voorspellen. Wel geven wij u per mail het nummer van de chauffeur zodat u contact met hem op kunt nemen om te vragen waar in de route hij zich bevind.

  5. Bij afhalen in Wolvega heeft u de mogelijkheid tot betalen vooraf per iDEAL, of contant/pin.

  6. Tijden afhalen in Wolvega: doordeweeks tussen 4 en 5 uur, Nijverheidsstraat 9-11. U dient uw bestelling  minimaal een dag van te voren via de website te doen. Geeft u onderaan uw bestelling aan wanneer u komt halen. Dan zorgen wij dat uw bestelling klaar staat.

  7. Bij afhalen in Swifterbant (Elandweg 54, 8255 RK) kunt u vooraf met iDEAL betalen of contant.  Geeft u aub een dag en tijd aan wanneer u wenst te halen. Deze bestelling moet uit Wolvega komen dus is minimaal 1 á 2 dagen later beschikbaar. Houd u er rekening mee dat we op zondag niet in Wolvega zijn.

  8. Bij bezorgen kunt u vooraf per iDEAL betalen of aan de chauffeur per pin of contant.

  9. Uw bestelling wordt geleverd in kratten. Deze blijven ten alle tijden ons eigendom. De nog aanwezige kratten dient u in te leveren bij bezorging van uw nieuwe bestelling. Er wordt genoteerd hoeveel kratten er bij u achterblijven. Deze levert u bij de volgende bestelling weer in. Voor elke krat die mist zijn wij genoodzaakt € 5,- in rekening te brengen.

  10. Wij doen ons uiterste best uw bestelling zo compleet mogelijk te leveren. Mocht er duidelijk zijn dat een artikel toch niet voorradig is, proberen wij u daarvan op de hoogte te brengen en vragen wij of we u iets vervangends kunnen leveren.

  11. Tijdens de bezorging dient u samen met de chauffeur uw bestelling te controleren of alles aanwezig is. U tekent hiervoor. Mocht er iets missen noteren wij dat en zorgen wij voor een oplossing. Reclames achteraf over missende produkten kunnen wij niet aanvaarden.

  12. Onze produkten worden vers ingevroren. De worsten worden verpakt met doorzichtige folie incl. een sticker of print wat er in uw worst zit. Omdat de worsten maken puur handwerk is, kan het zijn dat de gewichten iets verschillen. Precies een kg is bijna onmogelijk. Alle overige produkten worden verpakt in vacuumzakken.

  13. De verschillen in structuur van vlees kunnen veroorzaken dat de bestelde worst er anders uit ziet dan de vorige keer. U kunt er vanuit gaan dat er inhoudelijk dezelfde verhoudingen in de worst zitten. Wij werken met vaste recepten.

  14. Wij staan open voor verbeteringen van ons voer. Heeft u een tip/opmerking of bijv. een recept waar we evt. mee kunnen werken dan mag u dit via ons mailadres kenbaar maken.

Geen tandplak!

Glanzende vacht!

Minder ontlasting!

Vol energie!

Design by Crivex | Powered by Lightspeed